2013 MC SET Karakterden Atmayan Son Çözüldü

Hepimizin başbelası Sabit ip veya hamachli serverlerde karakterden logine atıyor userleri.MC set yapıyoruz bu seferde serverde ekli olan bazı itemler gözükmüyor,login ekranı eski ve fısıltı sorunu oluyor.
Ben 2 gündür ugraştım ve Root ve Localetr.epk dosyalarını mc sete göre editledim ve MC setle çakışmadan çalıştırabildm.Kanıtlar aşağıdaki fotoğraflarda vardır.Paylaşırken alıntıdır Yazın Lütfen.Emeğe Saygı.




Virüs Total

KURULUM: Ewet arkadaslar rardan cıkan dosyaları pvp server klasörünüze atın ve mc.text içine gerekli ip numarasını yazın.
Sabit ipli Serverler için:
buraya kendiniz gircekseniz server ip numaranızı
oyuncular girecekse no-ip'den aldıgınız site adını yazınız.
Hamachli serverler için
Hamachi İp Numaranızı Yazın...İsteğinize göre Dilerseniz root ve locale dosyalarınıda kendinize göre editleyebilirsiniz.Lütfen bi teşekkürü çok görmeyin...


NOT:Kesinlikle Virüs Yoktur.Taramda görünen virüsler Normal Clientlerdede vardır.İsteyen deneyebilir.Ben Kullanıyorum arkadaşlar Kesinlikle Virüs Yoktur.Bizde yalan olmaz.

RESİMLER:








Yorumlar